2010. 11. 10.

Egy hétvége...

Egy közönséges hétvégének indult,de annyival több lett belőle. Először is nekem hosszabb hétvégém volt mint a többi átlagos gyereknek, kivéve azt a 200-at aki még az iskolámban tanul, mert hogy, a tanároknak valami megbeszélés volt, és így nem kellet iskolába mennem Hétfőn. Na akkor kezdjük is el.
Szombat: Igazából semmi érdekes nem történt Szombaton azon kívül hogy, az X-faktor közben megcsináltam a Naptárakat meg az új témát, ami amúgy szerintem oltári lett :D

Vasárnap: Az unoka tesómékhoz kellet menni amikor is egy baleset az utunkat állta ( 1 részeg őrült, 3 halott ), miután sikerült végre kikerülnünk el mentünk a városba az ajándékokért, a nagyobbiknak egy távirányítós autót vettünk, a kisebbnek pedig a gyűlő vasútrendszeréhez egy tagot ( felvonó híd ). Jól telt az este ettünk, játszottunk, ettünk, vígan mulattunk XD De egyszer el kellet válnunk és haza jönnünk.

Hétfő: Olyan szépnek ígérkezett a Hétfő szülők sehol, tesó iskolában ez lett volna az én tökéletes napom ami anyám reggel 7 órai keltésével romlott el. Utána aludtam vagy 1 órát amikor már csak szenvedtem az ágyban lementem tévézni, a Karib tenger Kalózai 3-at néztem meg, miután vége lett fürödtem egy jót kb. fél órát ( ez volt a nap csúcspontja ) ezután A Discovery csatornát néztem egészen 3-ig. Akkor aztán haza jöttek a szüleim és ráfogtak a tanulásra, nagyon szemét volt velünk az egyik tanárunk két óránk van vele Kedden és mind a kettőn témazárót íratott velünk. Hát így lett vége az én nagyszerű Hétfőmnek tanulva, nem pedig lazítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése