2010. 12. 05.

Szalagavató

Egy újabb unalmas nap az iskolában, leszámítva azt hogy, ma először végre kipróbáltuk az interaktív táblákat, írni mondjuk nem jó rájuk, de egy csomó más dologban tök jó pl: lehet rajta játszani, vetíteni stb. De nem csak ezért volt a mai nap különleges, mert ugyanis ma volt a tesóm szalagavatója!! Apukám elment a tesómért hogy elvigye a fodrászhoz, mivel én menzás vagyok ezért út közben felvettek, de mivel már az egyik barátommal ( Flórával ) mentem menzára ezért haza is elvittük. Apa kitette a tesómat otthon én meg elkísértem Flórát, csakhogy félúton találkoztunk az ő szüleivel, jól meglepődtek hogy mi hoztuk haza :D Na akkor utána hazajöttünk, én meg megyek be a cipőm teljesen beázott így a zoknim is, gondoltam átveszek egy másikat erre mi történik, elesek ( még azóta is fáj a kezem ) xD, ettől eltekintve jó volt a napom. Vagy egy órán át készülődtünk, aztán 3 óra körül elindultunk, 4-re már oda is értünk de, mivel csak 5-kor kezdődött az előadás, ezért egy órát várni kellet. Amikor elkezdődött először az osztályok képviselői adtak elő egy műsort, mikor vége lett az igazgató beszélt vagy egy fél órát ( már halálra untam magam ) és miután befejezte, elkezdték átadni a szalagokat. ( Barbi szalagja fehér alapon vörös betűvel írt szalag valami népmeséhez hasonló mintával. ) Amikor végre vége lett, az összes osztály külön műsorral készült. Az A-ban és a B-ben csak fiúk vannak ezért lányoknak öltöztek, a C-ben már volt 3 lány de azért még ott is így csinálták. D-ben van Barbi, az ő műsoruk komolyabb volt mert, ott már több lány van. Az egész osztály táncolt, vagyis 4-en nem, köztük Barbi is, sötétben poiztak pontosabban csak 3-an mert a 4. diabolózott ( nagyon vagány volt ). Utánuk következett a közös éneklés az Eddából énekelték az " Álmodtam egy világot.. " Ezután ők elmentek bulizni, mi meg anyáékkal vásárolni, hazafelé vettünk 2 sajtburgert ( jamii ) xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése