2011. 02. 20.

Farsang!!

" Itt a farsang áll a bál
  Keringőzik a kanál..."

  Tovább sajna nem tudom :Đ

Végre letudtuk a farsangot! ^^
Egész jó lett, bár a többiekére is kíváncsi lettem volna, de annyira tele volt tömve a tornaterem, hogy már oda se tudtam furakodni,  hogy belekukucskáljak egy kicsit. o_O
Az egész úgy kezdődött, hogy oda értünk, felmentünk a termünkbe (énekterem}csak hogy tudjátok :Đ) és felöltöztünk. Elpróbáltuk hogy milyen gyorsan lehet rólam leszedni a ruhát, mivel, hogy volt egy Hófehérke ruhám, és alatta pedig a táncos ruhám, ez azért kellet mert a rendes ruhában nem tudtam volna táncolni ^^
Mint ahogy említettem dugig volt tömve a tornaterem és így egyértelmű hogy a bejárat is, na szóval amikor kifutottam hogy levegyék rólam alig bírtam átmenni a tömegen (igazából szinte az ajtóban szedték le rólam :s), ezután jött a tánc ami egy kicsit bonyolult volt de eltáncolható.
Ezzel vége a műsoros résznek, ezután jött csak a java....
...
...
..
.
a diszkóóó!!!!
Abszolúte csúcs volt!! Táncoltunk, énekeltünk, ettünk meg ittunk!!
Csak az volt a kár hogy csak fél 9-ig tartott :(
De sebaj a lényeg hogy király nap volt!!
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése